توت درسینا
خانه / شاتوت / شاتوت تازه / فروش عمده شاه توت تازه درجه یک کیلویی

فروش عمده شاه توت تازه درجه یک کیلویی

آیا شما هم از میوه شاه توت خوشتان آمده و تمایل دارید در فصل برداشت آن این میوه خوشمزه را به صورت تازه، درجه یک و کیلویی خریداری نمایید.
شاه توت از خانواده میوه توت بوده و به خاطر رنگ، طعم و درشت بودنش در میان انواع بی نظیر میوه توت با نام شاه توت در بین همه مردم ایران شناخته می شود.
این میوه دارای رنگ قرمز متمایل به سیاه بوده و تازه آن بسیار آبدار و خوشمزه می باشد.

فروش شاه توت تازه

فروش شاه توت تازه درجه یک

شهر های بسیاری در کشور ما هستند که میوه شاه توت در آن ها رشد و نمو می نماید ولی تنها سه شهر مشهد، قزوین و سنندج هستند که این میوه را می توان به صورت تازه و درجه یک از آنها خریداری نمود.
با شروع فصل برداشت میوه شاه توت باغداران اقدام به فروش شاه توت تازه به صورت تازه، درجه یک و کیلویی می نمایند تا از این راه هم خود به سود خوبی برسند و هم این میوه را با کیفیت مطلوب تری در اختیار خریداران قرار دهند.
علاوه بر باغداران مراکز دیگری هم هستند که این میوه خوشمزه را به صورت عمده و یکجا از باغداران خریداری نموده و پس از بسته بندی آن به صورت کیلویی در اوزان مختلف آن را برای فروش رهسپار بازار عرضه این محصول می نمایند.
اگر شماه هم تمایل به خرید میوه شاه توت تازه، درجه یک و کیلویی دارید و در شهر محل سکونت شما این میوه کوچک و خوشمزه موجود نمی باشد می توانید از طریق سایت های فروش اینترنتی که شاه توت را به صورت تازه عرضه و فروش می نمایند آن را خریداری فرمایید.

منبع

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ...

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس:

مطلب پیشنهادی

خرید شاه توت تازه

خرید شاه توت تازه درجه یک در بازار

شاه توت با طعم جالب خود افراد بسیاری را مجاب می کند تا برای خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *