توت درسینا
خانه / توت خشک ایران / فروش شاه توت خشک در ایران

فروش شاه توت خشک در ایران

شاه توت نوعی از توت می باشد که در گذشته خشک کردن آن چندان رایج نبوده است. انواع مختلف توت خشک شده در ایران به صورت عمده به فروش می رسد. شاه توت و توت سفید چه تفاوتی دارند؟
تنوع در میوه ها، گستردگی میوه های خشک را نیز افزایش داده است. میوه ای کوچک همچون توت را در نظر بگیرید چندین گونه مختلف دارد که در زمان های مختلف برداشت می شود، توت دارای دو نوع زمینی و درختی نیز می باشد که بسیاری از این گونه ها در ایران پرورش داده می شود و یا به صورت خودرو رشد می کنند.

انواع توت خشک

انواع توت و خشک کردن آن ها

در گذشته خشک کردن توت تنها با هدف نگهداری آن برای زمانی طولانی تر صورت می گرفت، این در حالی است که امروزه علاوه بر این که خواستار طولانی شدن زمان نگهداری و ماندگاری توت هستیم، ضمن افزایش تنوع در میوه های خشک و همچنین افزایش تنقلات سالم و مغذی، آن را خشک می نماییم. تفاوت در هدف باعث شده است، انواع مختلف توت، جهت خشک کردن مورد توجه قرار گیرند.

توت خشک سیاه

خشک کردن شاه توت

شاید برای شما هم سوال پیش آید که تفاوت توت سفید معمولی با شاه توت در چیست؟ اولین تفاوت آن ها در ظاهر و رنگشان می باشد، شاه توت دارای رنگی سیاه می باشد. این بدین معنی نیست که هر نوعی از توت سیاه، شاه توت باشد، زیرا توت های سیاهی وجود دارند که شاه توت نیستند. شاه توت طعم و مزه شیرین تری نسبت به توت سفید دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ...

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس:

مطلب پیشنهادی

مرکز توت خشک ایران

مرکز فروش توت خشک فله ای در ایران

مرکز فروش توت خشک فله ای در ایران همه انواع بی نظیر توت خشک را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *