توت درسینا
خانه / دسته‌بندی نشده / مرکز فروش نهال درخت توت موزی

مرکز فروش نهال درخت توت موزی

نهال درخت توت موزی را می توان در این مرکز فروش برای خرید ارائه داشت. گسترش درخت توت موزی با کاشت و پرورش بهترین نوع نهال آن امکان پذیر خواهد شد.
توت موزی یکی از انواع کم یاب توت در ایران است که به علت کشیدگی میوه آن، نامش را توت موزی نهاده اند. درخت توت موزی تفاوت ظاهری چندانی با دیگر گونه های توت سفید ندارد و فقط شکل میوه آن متمایز می باشد. حتی طعم آن با سایر توت های دیگر تقریبا یکسان است.
میوه توت موزی بین هفت تا پانزده سانتی متر طول خواهد داشت. البته در مواردی این رقم را ۲۰ سانت نیز ذکر کرده اند. تفاوت در ظاهر توت باعث جلب توجه مصرف کننده به سمت آن خواهد شد، انواع مختلف توت موزی به صورت خشک شده عرضه می گردند.

توت خشک موزی

آشنایی با انواع توت خشک

توت خشک نوعی میوه خشک می باشد، که مصرف آن به صورت تنقلاتی در عوام جا افتاده است، بسیاری از افراد توت خشک را به عنوان یک میان وعده سالم که می تواند انرژی مورد نیاز بدن را تامین نماید، مصرف می نمایند. انواع مختلف توت، می توانند خشک شوند، توت موزی یکی از گزینه های پیش رو برای تولید کنندگان توت خشک می باشد.

درخت توت موزی

فروش توت خشک موزی

با توجه به این که درخت توت موزی در ایران کم می باشد و در سال های اخیر با فروش نهال این درخت به روش های مختلف سعی شده است به گونه ای هدفمندانه گسترش یابد، میزان توت خشک موزی حاصل شده نیز کم می باشد. به همین دلیل دسترسی به تولید کننده اهمیت زیادی خواهد داشت تا بتوان به آن دست یافت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ...

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس:

مطلب پیشنهادی

توت خشک سفید ممتاز کیلو چند؟

توت خشک سفید ممتاز کیلو چند؟ قیمت هر کیلو توت خشک سفید ممتاز در بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *