توت درسینا
خانه / توت خشک / قیمت توت خشک سال ۹۵

قیمت توت خشک سال ۹۵

قیمت توت خشک سال ۹۵ نسبت به سال های گذشته کمتر دچار نوسان شد و در اواخر سال نشان از بازار یکدست تری در سال ۹۶ خواهد داشت تا بتوانیم در زمینه صادرات موفق تر عمل نماییم.
میوه توت خشک یکی از محصولات منطقه خراسان خصوصا طرقبه و شاندیز است که مرکز توت خشک ایران به حساب می آیند. علاوه بر این، مناطق مختلف در ایران تولید کننده گونه های مختلف توت و همچنین توت خشک شده می باشد.
فراوانی توت خشک در ایران قابل توجه است و این امر باعث شده، توانایی صادرات توت خشک به کشور های مختلف حاصل گردد. توت خشک نیز دارای درجه کیفی می باشد که متناسبا قیمت گذاری می گردد.

انواع توت خشک

قیمت توت خشک ایران

همان طور که می دانید توت گونه های مختلفی دارد، حتی توت تازه و مرطوب در انواع مختلف، با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند، که این امر بستگی به نوع میوه، زمان و هزینه مصرفی برای پرروش آن خواهد داشت. توت خشک نیز با توجه به این که چه نوعی از توت مورد استفاده قرار گرفته است، قیمت گذاری می شود. این اولین فاکتوری است که در قیمت گذاری توت خشک مد نظر قرار می گیرد.

توت خشک سفید

قیمت توت خشک سفید

یکی از رایج ترین نوع توت در ایران که به صورت خشک شده تولید می شود، توت سفید است، توت خشک سفید در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که با توجه به درجه کیفی، قیمت گذاری می شوند. سالم بودن توت خشک و عدم خرد شدگی آن از جمله معیار هایی است که برای تعیین قیمت مورد توجه می باشند. همچنین سلامت و بهداشت در کنار تازگی در افزایش و یا کاهش درجه کیفی توت های خشک، تعیین کننده می باشد. قیمت متناسب با کیفیت تعیین می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ...

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس:

مطلب پیشنهادی

فروش توت خشک

مرکز فروش توت خشک شده عمده

توت سفید خشک شده عمده در مرکز های فروش کدام شهر بیشتر عرضه می گردد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *