توت درسینا
خانه / توت خشک / صادرات توت خشک موزی اعلا

صادرات توت خشک موزی اعلا

صادرات توت خشک با کیفیت اعلا در انواع مختلفی که در ایران پرورش داده و تولید می شود به کشور های خارجی صورت می گیرد. توت موزی چیست؟
توت از جمله میوه های پر تنوع می باشد، دسترسی و تولید زیاد توت و همچنین وجود درختان توت در مناطق مختلف به صورت متمرکز و پراکنده در ایران باعث شده است دقت و توجه به این میوه کمتر از میوه ها باشد، در صورتی که اگر بخواهیم کلکسیونی از میوه توت جمع آوری نماییم، شاید برای برخی افراد غیر قابل تصور باشد که این میوه دارای چنان گوناگونی باشد.
توت خشک که از توت مرطوب حاصل می شود به تبعیت از میوه آن، گوناگون و متفاوت می باشد، توت ها در ایران به دلیل فراوانی در تولید، خشک می شوند که از اتلاف آن با افزایش زمان ماندگاری آن ها جلوگیری شود. اما غافل از این که توت خشک شده چه خواص ارزشمندی دارد و مهم تر این که می توان از آن در مصارف و کاربرد ها بهره مند شد.

توت خشک موزی

انواع مختلف توت خشک

یکی از توت هایی که در برخی مناطق ایران پرورش داده می شود، توت موزی است، از نظر ظاهری تفاوت چندانی با توت سفید معمولی و رایج دارد، اندازه بزرگ تر و کشیده تری دارد، شاید شباهت آن به موز باعث شده است ان را توت موزی بنامند، این توت نیز در برخی مناطق تولید می شود و به صورت خشک شده نیز عرضه می گردد.
توت خشک موزی می تواند یک میان وعده فوق العاده مناسب و مقوی باشد هر چند توت های خشک کالری زیادی ندارند اما برای تقویت ارگان های مختلف بدن مفید و موثر می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ...

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس:

مطلب پیشنهادی

قیمت یک کیلو توت خشک

قیمت یک کیلو توت خشک سفید درسینا

قیمت یک کیلو توت خشک سفید رسمی درسینا لوکس ۱۵۰ هزار تومان، توت خشک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *