توت درسینا
خانه / توت خشک / صادرات توت خشک صنعتی درجه یک

صادرات توت خشک صنعتی درجه یک

صادرات توت خشک که به روش های صنعتی تولید می گردد و دارای کیفیت درجه یک می باشند به کشور های خارجی انجام می شود. خریدار عمده توت چه کسانی هستند؟
توت خشک به صورت صنعتی تولید می گردد، در این روش با استفاده از دستگاه هایی که کار خشک کردن میوه را انجام می دهند، سرعت فرآیند بیشتر و مدت زمان تولید کمتر خواهد شد، ضمن این که تمهیدات بهداشتی بودن تولید محصولات، آسان تر اعمال می گردد. این ویژگی ها باعث شده است روش آفتابی جهت خشک کردن توت، جای خود را به روش صنعتی دهد.

توت خشک صنعتی

صادرات توت خشک

یکی دیگر از مزیت های تولید صنعتی توت خشک، یکدست شدن محصولات خروجی می باشد این امر در عرضه توت خشک در بازار نقش مثبتی خواهد داشت. در روش صنعتی ترفند هایی همچون غربالگری و سورت بندی صورت داده می شود تا توت هایی که کیفیت خوبی ندارند، جدا شوند. سورت بندی ها علاوه بر این که برای عرضه یکدست توت خشک انجام می شود، برای قیمت گذاری نیز ضرورت دارند.
توت خشک با درجه بندی های مختلف بسته بندی می شود، توت خشک درجه یک در بسته بندی های مختلف و متنوعی که از خرد شدن و کاهش کیفیت آن نکاهد، قرار می گیرند. مقادیر زیادی از توت های خشک شده به روش صنعتی، به کشور های درخواست دهنده صادر می گردد. خریدار عمده توت خشک خشکبار فروشی ها و کسانی هستند که در تولید فرآورده های مختلف آن فعال می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ...

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس:

مطلب پیشنهادی

قیمت یک کیلو توت خشک

قیمت یک کیلو توت خشک سفید درسینا

قیمت یک کیلو توت خشک سفید رسمی درسینا لوکس ۱۵۰ هزار تومان، توت خشک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *