توت درسینا
خانه / توت خشک سفید / روش تهیه توت خشک سفید

روش تهیه توت خشک سفید

توت را با روش های متفاوتی خشک می کنند، رایج ترین توتی که در ایران خشک می کنند، توت سفید می باشد. آیا با روش تهیه توت خشک آشنا هستید؟
خشک کردن توت کاری است که در ایران به صورت خانگی نیز انجام می شده است، فراوانی درخت توت و همچنین به دلیل زیاد بودن میزان بار درخت آن، منجر شده بود توت را در مقادیر کم خشک کرده و برای زمستان مصرف می نمودند.
از دیگر دلایلی که باعث شده است توت را خشک کنند این است که توت تازه را در حدی می توان خورد به عبارتی برخی از افراد نمی توانند مقدار زیاد آن را میل نمایند، اما خشک شده آن خوش خوراک تر می باشد و آن چه که اهمیت زیادی دارد این است که توت خشک به شکل های متفاوتی مصرف می شود.

توت خشک سفید

روش تهیه توت خشک

توت امروزه به دو شیوه آفتابی و صنعتی خشک می شود، هنوز هم در بسیاری از مناطق ایران خشک کردن آفتابی توت مرسوم می باشد، خصوصا در شهر هایی همچون یزد که دارای آب و هوای گرم و خشکی هستند، توت خشک با کیفیت و مرغوبی تولید می گردد.استفاده های مختلف از توت خشک سفید باعث شده است، رونق بیشتری داشته باشد. پودر توت خشک از مهمترین شکل های توت خشک شده می باشد که به علت داشتن قند طبیعی فراوان در تهیه کیک ها و کلوچه ها از آن بهره مند می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ...

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس:

مطلب پیشنهادی

خرید آنلاین توت خشک

خرید آنلاین توت خشک سفید طرقبه

خرید آنلاین توت خشک سفید طرقبه از طریق خشکبار درسینا با نرخ هایی در هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *