توت درسینا
خانه / توت خشک / صادرات توت خشک پاوه کرمانشاه

صادرات توت خشک پاوه کرمانشاه

پاوه شهرستانی در کرمانشاه، تولید کننده انواع مختلف توت ها می باشد. میزان تولید توت خشک در این مناطق، صادرات آن ها را به کشور های مختلفی، امکان پذیر نموده است. بیشترین نوع توت تولید شده در پاوه کدام است؟
توت میوه ای است که گونه های مختلفی دارد، از نظر ظاهر و اندازه متفاوت هستند، ترکیبات نه چندان متفاوتی دارند، آن چه حائز اهمیت است ترکیبات هر نوعی از توت می باشد که برای بدن مفید و لازم می باشد. توت خشک شده نیز همانند توت پر خاصیت می باشد زیرا روند خشک کردن، از خواص و فواید توت نمی کاهد به همین دلیل است که مصرف توت خشک مورد توجه کارشناسان تغذیه می باشد.

توت خشک

تولید توت خشک در ایران

توت خشک در مناطق مختلفی از ایران تولید می شود، همان طور که گفتیم میوه توت گونه های مختلفی دارد، بنابراین توت خشک نیز تنوعی قابل بیان دارد. در سال های گذشته، تنوع در تولید توت هایی که به صورت عمده خشک می شوند، بیشتر شده است، برخی از گونه های توت، به دو روش آفتابی و صنعتی و برخی دیگر به دلیل حساسیت های مورد نظر، به روش صنعتی در مقادیر عمده، خشک می شوند.

توت پاوه

صادرات توت خشک شده

توت خشک شده، یکی از بهترین نوع خشکبار ها محسوب می شود که خواص ارزنده ای دارد، توت خشک علاوه بر مصرف تنقلاتی به صورت پودر شده برای کاربرد های مختلفی مد نظر می باشد، خرید و فروش عمده توت خشک با اهداف و مقاصدی مختلف صورت می گیرد. با توجه به این که مناطق مختلفی از ایران تولید کننده توت خشک هستند، صادرات آن ها به کشور های مختلف، امکان پذیر می باشد. پاوه به عنوان مرکزی جهت تولید توت، بیشترین میزان تولید توت فرنگی یا توت زمینی را خواهد داشت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ...

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس:

مطلب پیشنهادی

قیمت یک کیلو توت خشک

قیمت یک کیلو توت خشک سفید درسینا

قیمت یک کیلو توت خشک سفید رسمی درسینا لوکس ۱۵۰ هزار تومان، توت خشک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *