توت درسینا
خانه / توت خشک / خواص و کالری توت خشک سفید

خواص و کالری توت خشک سفید

خواص و کالری توت خشک سفید موضوع مورد بحث در این نوشتار است زیرا عدهزیادی طالب دانستن پیرامون رژیم های مربوط به این خشکبار و چگونگی مصرف آنهستند.
بسیار پرسیده می شود که خواص توت خشک چیست؟ و یا اینکه هر یک عدد توت خشک چقدر کالری دارد؟
این سوالات به این جهت پرسیده می شوند که از نظر علمی تاثیر توت خشک در رژیم های کاهش وزن اثبات شده و درباره فواید آن برای دیابت نیز سخن های بسیاری گفته اند. بدین ترتیب افرادی که در خصوص چاقی و یا دیابت سوال دارند، می خواهند پیرامون این مسئله تحقیق کنند که یکی از دسترس پذیر ترین محل ها، اینترنت است.
توت خشک یک خوراکی انرژی زا می باشد که به خاطر فیبر درون خود می تواند در صورت مصرف پیش از غدا منجر به کم اشتهایی شود و این اتفاق برابر با لاغری خواهد بود.
فروکتوز درون توت که باعث طعم شیرینش شده، فارغ از انسولین، داخل چرخه سوخت و ساز بدن می رود و لذا برای دیابتی ها دردسر آفرین نیست.
گفته می شود که هر حبه قند کالری معادل ۱۰ واحد دارد و می توان شش عدد تاز ابن خشکبار را برابر با یک حبه قند به شمار آورد اما چنین محاسبه ای احتمال خطای بارزی خواهد داشت زیرا اندازه توت خشک ثابت نیست و گاه سایزش تا دو بند انگشت می رسد.
همواره بهتر است که بر اساس گرم، به تخمین کالری توت خشک پرداخت تا برای بهره گرفتن از خواص آن میزان دقیقی را مصرف نمود.
هر ۱۰۰ گرم از این محصول چیزی حدود ۳۶۰ واحد کالری دارد لذا اگر می خواهید بدانید چه تعداد از توت خشک مصرفی شما معادل یک حبه قند است، باید هر صد گرم را بر ۳۶ بخش، تقسیم کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ...

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس:

مطلب پیشنهادی

قیمت یک کیلو توت خشک

قیمت یک کیلو توت خشک سفید درسینا

قیمت یک کیلو توت خشک سفید رسمی درسینا لوکس ۱۵۰ هزار تومان، توت خشک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *