توت درسینا
خانه / توت خشک / تهیه انواع توت خشک آفتابی

تهیه انواع توت خشک آفتابی

تهیه انواع توت خشک آفتابی به صورت عمده انجام می شود، توت میوه ای پر خاصیت می باشد که روش صحیح برای خشک کردن آن بسیار حائز اهمیت است. توت خشک آفتابی چه مزیتی دارد؟
همان طور که مستحضر هستید از دیر باز خشک کردن راهی برای افزایش سلامت و ماندگاری میوه ها به کار برده می شده است، امروزه نیز این روش با پیشرفت هایی که دارد برای همین اهداف به کار برده می شود.
در گذشته عدم وجود دستگاه های صنعتی باعث شده بود استفاده از گرما و حرارت خورشید را برای خشک کردن میوه ای همچون توت مناسب بدانند، امروزه با وجود دستگاه های جدید و مدرن باز هم از این روش برای تولید توت خشک و بسیاری دیگر از میوه های خشک استفاده می نمایند.

توت خشک

انواع توت های خشک شده

توت میوه ای آبدار می باشد که نگهداری آن به صورت مرطوب غیر ممکن است به همین دلیل آن را خشک نموده و بدین شکل می توان برای زمان های زیادی آن را نگه داشت. توت خشک به روش آفتابی تولید می شود، این نوع توت با استفاده از حرارت مستقیم خورشید، آب موجود در آن تبخیر می شود.
در این روش هیچ گونه مواد شیمیایی از جمله نگهدارنده به توت خشک افزوده نمی شود که این امر یکی از بزرگ ترین مزیت ها برای توت خشک آفتابی به شمار می رود که آن را محصولی ارگانیک و صد در صد سالم می دانیم، در روش آفتابی جدید که برای خشک کردن میوه ها به کار برده می شود، تمهیداتی اندیشیده شده است که بهداشت در تولید محصول رعایت گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ...

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس:

مطلب پیشنهادی

قیمت یک کیلو توت خشک

قیمت یک کیلو توت خشک سفید درسینا

قیمت یک کیلو توت خشک سفید رسمی درسینا لوکس ۱۵۰ هزار تومان، توت خشک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *